2013. június 30., vasárnap

2.rész





~Beatrix szemszöge~
Még most sem fogtam fel. AZ EGÉSZ NYARAT FENT TÖLTJÜK BUDAPESTEN!!! Sajna anyuék hamar elmentek, így ketten maradtunk. Azt mondták bármikor hívhatjuk őket és, hogy ők minden héten 2-szer fognak hívni. Még egy buliba is alig akartak elengedni. Nem tudom mi történt velük, de nem nagyon bánom. Szoszival szétnéztünk a házba. Aranyos ház, nem túl nagy de nekünk pont elég. A konyha rendesen fel van szerelve. Szerencsémre Sophie szeret sütni-főzni. Már párszor meg akart tanítani, de nem akartuk, hogy leégjen a ház. A nappaliban van a tv és vele szemben a kanapé. Oldalt helyezkedik el egy könyvespolc. Mintha olyan sokat olvasnánk. Most Szoszival nem közös a szobánk. Furcsa lesz újra külön szobában. 1 évig voltunk közösben. Az én szobám babarózsaszín, fehér csíkokkal. Lehet kislányos, de én nagyon szeretem ezt a színt. A tesómnak az alapszín fehér és azon világos rózsaszín virágok vannak. A vendégszoba fehér, bézs csíkokkal. Az előszoba is bézs színű. A ház kívülről fehér. A kert nem túl nagy. Csak egy hintaágy van benne és pár virág. A szomszéd házak is szépek. Látszik, hogy törődnek azokkal. Az utca is tiszta, és csendes. Szerintem tőlünk fog zengeni az egész. Idővel majd hozzá szoknak.
- Elmegyünk szétnézni?- kérdezte Szoszi.
- Mehetünk. De ne túl messze mert hulla vagyok- egyeztem bele.
- Ne félj én is. Megyek átöltözök és mehetünk is.
Én is elmentem felöltözni. Mivel június 16. van és rohadt meleg, ezért egy ujjatlant és egy rövid nadrágot vettem fel .
Szoszi egy egybe részes ruhát vett fel.
Ő valamiért szereti a szoknyát. Én ki nem állhatom. Túl messze nem mentünk el, de azt elmondhatjuk, hogy gyönyörű helyen vették meg a házat anyuék.

-Pár óra múlva-
-Nem érzem a lábam- nyavalygott Sophie.
- Én sem...Holnap találkozunk Maia-val?- kérdeztem
- Azzal a Maia-val aki év elején az osztálytársunk volt? - válasz helyett csak bólintottam- Még szép! Már najon hiányzik.
- Nekem is. Megyek is felhívom.- miután ránéztem az órára, rájöttem, hogy kicsit későre jár- Lehet inkább holnap.
- Miért?- kérdezte Szoszi.
- Mert talán éjfél van?
- Jesszus! Hogy telt el ilyen hamar az idő?- kérdezte.
- Nem tudom, de én megyek aludni. Joccakát.
- jóéjt- kiabált utánam Sophie.
Elvégeztem esti teendőimet és már be is dőltem az ágyba. Hamar sikerült elaludnom.

~Sophie szemszöge~
Sicúúú hamar elment aludni. Én is megfürödtem. Aludni még nem akartam, ezért gondoltam gépezek egy kicsit. Zene be, és facera fel. A hivatalos Hooligans oldalon képeket nézegettem. Gondoltam megnézem mikor lesz koncert. Holnap innen nem messze. Holnap sem fogunk unatkozni. Megnéztem hátha fent van chat-en Maia. Szerencsémre ő is kockul. Megpróbáltam vele értelmesen beszélni. Ha azt értelmesnek lehet nevezni, hogy a 2. kérdésem az volt, hogy „Féltestvérek lehetnek ikrek??”(bocsi Saci ezt nem bírtam kihagyni -szerk.) akkor én teljesen normális vagyok. Pár perc alatt meggyőztem, hogy jöjjön el holnap a koncertre. Jó kis nap lesz. Hajnal 2 van. Kikapcsoltam a gépet és mentem aludni. Kezdem feladni a reményt, hogy valaha is el fogok aludni hamar. Mindig az a nő belemászik a gondolataimba. Nem csoda, hogy délben keltem fel. Még így sem volt kedvem kikelni az ágyból. Hívogatott, hogy „Maradj még. Nem kell még menned”(ezt sem bírtam ki -szerk.). Nagy nehezen, de sikerült lemásznom a konyhába. Sicúúú már itta a kávéját.
- Jó reggelt -köszönt. Nem volt erőm kinyitni a számat és normálisan köszönni, ezért legyintettem.- Mára mit terveztél?
-Arra gondoltam, hogy a mai nap még városnézés lenne, holnap meg...- azt akartam, hogy meglepetés legyen ezért elhalkultam.
- Mit tervezel?- kérdezett Sicúúú azzal a 'már megint milyen hülyeséget találtál ki?' hangsúllyal.
- Nyugi nem fog fájni- belekortyoltam a kakaómba. Sosem szerettem a kávét.-Csak kicsit.
- Már félek...Akkor ma is elmegyünk sétálni?-kérdezte a kávémániás tesóm.
- Aham. Csak előtte megpróbálom rendbe szedni magam.
- Sok sikert- mondta Sicúúú.
- Én is szeretlek- ordítottam vissza neki a lépcsőröl. Imádom áztatni a bőrömet, de mivel most nincs olyan sok időm ezért csak lezuhanyoztam. Hajamat szépen kifésültem és egy egyszerű kontyba fogtam. A sminkeléssel sem töltöttem el sok időt. Csak a szemceruzát és a spirált vettem használtba. A ruha kiválasztása már nehezebb volt. Végül egy sima fehér ujjatlant és egy rövid farmert vettem fel pár kiegészítőkkel.
(Csak cipővel és nem papuccsal- szerk.)
Miután lecsoszogtam a lépcsőn levágódtam a kanapéra. Még Sicúúú nem készült el. Gondoltam bekapcsolom a tv-t. Elkezdtem váltogatni a csatornákon, míg az egyiken meg nem akadt a szemem. 

Most ennyi lenne de a kövi rész már nem  lesz ennyire unalmas..

6 megjegyzés:

  1. Ügyi vagy:) a kövi jól fog kezdődni...kezdjünk menekülni Ygöngyi elől:DD Pussz. Szotyii

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hála neked!!! Úgy cejetlek majd meg eszlek<3(szorry szotyit eszek) Hát igen meneküljünk...

      Törlés
    2. főleg ha azt is megcsináljuk amit csopiba beszéltünk.... fussunk???

      Törlés
  2. Nagyon jóó lett!;) am nem muszály 3 ú val írnod lehet egy is! ;) pussz!*.*

    VálaszTörlés